FAQ

Algemeen

Houdt Fine Fleur rekening met allergieën en dieetwensen? 

Indien er allergieën zijn waar we rekening mee dienen te houden, vernemen we dat graag tijdens het maken van de reservering. Heeft u bijzondere dieetwensen?

Neem dan contact op om vooraf de mogelijkheden met ons te bespreken. 

 

Hoe kom ik bij Fine Fleur?

Fine Fleur is gelegen in de Theaterbuurt in de Antwerpse binnenstad. Het restaurant bevindt zich op 1 minuut lopen van metrohalte Mechelseplein en op twee kilometer afstand van het treinstation Antwerpen-Centraal. In de nabije omgeving van het restaurant kunt u op eigen gelegenheid parkeren.

 

Kan ik met een grote groep terecht bij Fine Fleur? 

Ook met een groter gezelschap kunt u bij ons terecht. Wel verzoeken wij u vriendelijk ons vooraf te benaderen, wanneer uw gezelschap bestaat uit meer dan 10 personen.

 

Kan ik mijn auto parkeren bij het restaurant? 

Parkeren is mogelijk in de directe omgeving van Fine Fleur. 

 

Kan ik overnachten in de buurt van Fine Fleur? 

Fine Fleur grenst aan het 5-sterren-superior hotel Botanic Sanctuary Antwerpen.

Hier kunt u comfortabel overnachten na een bezoek aan ons restaurant.

 

Kan ik een cadeaubon kopen voor Fine Fleur? 

Dat kan zeker. Onze cadeaubonnen zijn verkrijgbaar vanaf.. €,-

 

Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe menu’s

en de laatste ontwikkelingen van Fine Fleur?

Door u in te schrijven op onze nieuwsbrief en onze social media kanalen te volgen, kunt u volledig op de hoogte worden gehouden van nieuwe ontwikkelingen in ons restaurant.
 

Corona

 

Welke coronamaatregelen neemt Fine Fleur? 

Bij Fine Fleur bieden we onze gasten ook in tijden van corona een herinneringswaardige, gastronomische ervaring. Uiteraard nemen 

we daarbij de actuele regel- en wetgeving in acht.
 

Kan ik Fine Fleur op een andere manier ervaren

wanneer het restaurant gesloten is? 

In tijden van corona kunt u ook thuis genieten van Fine Fleur. In het weekend kunt u het 3-gangen take-away menu van Fine Fleur @Home bestellen.

Ook wanneer het restaurant geopend is bieden we deze service.   

 

Reserveren

 

Kan ik zo binnenlopen wanneer ik bij Fine Fleur wil

eten of dien ik vooraf te reserveren? 

Om zeker te zijn van een tafel in ons restaurant, adviseren we altijd om vooraf een reservering te maken. Heeft u geen reservering, dan kunt u uiteraard altijd even binnenlopen. Helaas kunnen we ter plekke geen garantie op beschikbaarheid geven. 

 

Is het mogelijk om een specifieke plek in het restaurant te reserveren? 

U kunt altijd uw voorkeur voor een zitplek bij ons opgeven tijdens het maken van uw reservering. Helaas kunnen wij geen garanties geven.

 

Hoe kan ik een reservering maken voor Fine Fleur? 

Via onze website kunt u direct een reservering bij ons maken indien uw gezelschap kleiner is dan 10 personen. Komt u met een groter gezelschap of heeft u bijzondere wensen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. 
 

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

U kunt uw reservering wijzigen of annuleren via ons reserveringssysteem of door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.  

 

Business & Events

 

Is het mogelijk om het restaurant exclusief af te huren voor een evenement?

Wilt u Fine Fleur uitsluitend met uw eigen gezelschap kunnen ervaren? Dan bieden wij de mogelijkheid om samen met uw gasten, exclusief gebruik te maken van ons restaurant. Voor grotere gezelschappen kunnen we uw evenement in samenwerking met hotel Botanic Sanctuary Antwerpen verzorgen of langskomen op locatie. Graag bespreken wij de mogelijkheden persoonlijk met u.

 

Mijn vraag staat er niet bij.

Hoe kan ik het beste contact opnemen om mijn vraag te stellen? 

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. We staan u graag te woord!